[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 2 з 3
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • »
Форум » Поговоримо » Проблеми театру » Актор - це рушійна сила театру, чи робочий персонал????
Актор - це рушійна сила театру, чи робочий персонал????
administratorДата: Четвер, 09.07.2009, 18:13 | Повідомлення # 16
Група: Адміністратори
Повідомлень: 259
Статус: Offline
флуділки wacko . пишіть по темі або відкрийте собі нову, наприклад "Збір нормальних або не нормальних піплів" angry .

І все на світі треба пережити,
І кожен фініш – це, по суті, старт,
І наперед не треба ворожити,
І за минулим плакати не варт. (Ліна Костенко)
 
ГолденДата: П`ятниця, 10.07.2009, 23:01 | Повідомлення # 17
Група: Користувачі
Повідомлень: 78
Репутація: 3
Статус: Offline
АКТОР ЦЕ Є НАСПРАВДІ РАБ СИЛА І НА НЬОМ ПАХАТЬ НАДО ТОДІ З НЬОГО БУДУТЬ ЛЮДИ moil moil
 
дюймовочкаДата: Неділя, 12.07.2009, 22:33 | Повідомлення # 18
Група: Користувачі
Повідомлень: 89
Репутація: 0
Статус: Offline
Я вже казала і казати буду - мистецтво повинно очищувати людину. Актор і так "паше". Та робити з нього раба - це смерть для таланту.Дисципліна мусить бути. Але основа основ творення мистецтва на сцені це,як на мене,внутрішня свобода актора. Сутність нічим не пригнічена. Шкода,що часто ми стикаємось з нерозумінням цієї простої речі. Розцінювати актора як персонал? Будь-ласка! Але тоді це буде просто ремісництво зі штампованими автопілотними почуттями і емоціями. І звідки тоді візьметься катарсис по який приходять в театр люди?
 
коза-дерезаДата: Неділя, 12.07.2009, 22:42 | Повідомлення # 19
Група: Користувачі
Повідомлень: 146
Репутація: 3
Статус: Offline
Цікаво, чи отримує наприклад катарсис столяр, коли виготовляє двері???

У мене немає ворогів, це я є у них.
Злість отруює з середини, а добро очищає.
 
ГолденДата: П`ятниця, 17.07.2009, 21:32 | Повідомлення # 20
Група: Користувачі
Повідомлень: 78
Репутація: 3
Статус: Offline
підійди замипатай у михайловича він його ловить після кожного обіду alco

Додано (17.07.2009, 23:30)
---------------------------------------------
от що я тобі скажу дюймовочко на рахунок дисципліни у акторському колективі - вона повинна бути жорсткішою ніж у війскових. та зрештою почитай перший том леся курбаса тобі як майбутньому режисеру буде корисно)))

Повідомлення відредагував Голден - П`ятниця, 17.07.2009, 21:32
 
дюймовочкаДата: Субота, 18.07.2009, 18:32 | Повідомлення # 21
Група: Користувачі
Повідомлень: 89
Репутація: 0
Статус: Offline
ой,Голдене,якби ти знав скільки теорії режисури я перечитала! Станіславський (особливо 2 том,де є окремий розділ про етику і дисципліну в театрі),Мейєрхольд,Вахтангов,Гротовський,Захава і ,зокрема,що стосується безпосередньо театру ляльок)-Марк Рехельс(режисура театру ляльок). В кожного з них свої погляди на режисуру,але один погляд на дисципліну. Жорстка і сувора дисципліна- одни з тих найважливіших стовпів на якому будується і стоїть весь театр.Як бачиш,доказано не одним поколінням режисерів smile
 
коза-дерезаДата: Субота, 18.07.2009, 22:51 | Повідомлення # 22
Група: Користувачі
Повідомлень: 146
Репутація: 3
Статус: Offline
Про яку дисципліну ви говорите, у нашому театрі це слово відсутня загалом. коли в театрі працювили б тільки творчі люди а не ........... ( вставте самі слово) То цієї теми взагалі не було б . Театр треба любити. А не ходити як на роботу , на нудну роботу, от наприклад як в банк, тоді звичайно дисципліна!

Та й біда впринципі не в дисципліні, а в кількості, яка на жаль не дає якості та творчого зросту!!! sad


У мене немає ворогів, це я є у них.
Злість отруює з середини, а добро очищає.
 
дюймовочкаДата: Субота, 18.07.2009, 22:56 | Повідомлення # 23
Група: Користувачі
Повідомлень: 89
Репутація: 0
Статус: Offline
в чомусь ти права...ал е якби ця кількість хоча б дотримувалась елементарної акторської етики і дисципліни в цілому,то може би якість почала з"являтись.Цв процеси однозначно взаємопов"язані.
 
коза-дерезаДата: Субота, 18.07.2009, 23:14 | Повідомлення # 24
Група: Користувачі
Повідомлень: 146
Репутація: 3
Статус: Offline
Та так, але чогось напрошується вислів: риба гниє з голови! Незнаю, чого він напросився!!!???

У мене немає ворогів, це я є у них.
Злість отруює з середини, а добро очищає.
 
дюймовочкаДата: Субота, 18.07.2009, 23:38 | Повідомлення # 25
Група: Користувачі
Повідомлень: 89
Репутація: 0
Статус: Offline
ггг...і я якось геть не знаю чого б то...
 
corgДата: Понеділок, 20.07.2009, 10:41 | Повідомлення # 26
Група: Користувачі
Повідомлень: 183
Репутація: 0
Статус: Offline
З голови цей процес розпочинається, коли риба вже якимось чином не жива.
А відітніть-но голову живій рибі...
Що будемо мати?
Мертву рибу... В кращому випадку вона стане сировиною для кулінарної обробки із обсмоктуванням кісточок у фіналі.
Заклик: ДАВАЙТЕ ВПЕРТО ЖИТИ ЗАРАДИ ДОРОГОЇ НАМ СПРАВИ, А НЕ ШЛЯХЕТНО ПОМИРАТИ ЗАРАДИ НЕЇ!!! УРРРРА!
А xaoRa мудрий, він спілкується із стариною Космосом, а той у свою чергу має досвід і ділиться ним із xaoRa.


Повідомлення відредагував corg - Понеділок, 20.07.2009, 10:42
 
коза-дерезаДата: Четвер, 01.10.2009, 20:20 | Повідомлення # 27
Група: Користувачі
Повідомлень: 146
Репутація: 3
Статус: Offline
. Обычное явление в жизни театра – антагонизм между артистической и административной частями, между сценой и конторой. В царские времена это погубило театр. Название «контора императорских театров» – в своё время стало именем нарицательным, лучше всего определяющим бюрократическую волокиту, застой, рутину и прочее.
. Ясно, что театральная контора должна быть поставлена на своё место. Место это – служебное, так как не контора, а сцена дат жизнь искусству, не контора, а сцена привлекает зрителей и создаёт театру популярность и славу, не контора, а сцена творит искусство, не контору, а сцену любит общество, не контора, а сцена производит впечатление на зрителей и имеет воспитательное значение для общества, не контора, а сцена делает сборы и т.д.
Но попробуйте сказать это любому антрепренёру, директору театра, инспектору, любому конторщику, – они придут в раж от такой ереси: так сильно вкоренилось в них сознание, что успех театра в них, в их управлении. Они решают, платить или не платить, делать ту или иную постановку, они утверждают и разрешают сметы, они определяют жалование, взимают штрафы, у них приёмы, доклады, роскошные кабинеты, огромный штат, который съедает нередко большую часть бюджета. Они бывают довольны и недовольны успехом спектакля и актёра, они раздают контрамарки. Это их униженно просит актёр пропустить в зрительный зал необходимое актёру лицо или ценителя. Это они отказывают в контрамарке актёру и передают её своему знакомому. Это они важно расхаживают по театру и снисходительно принимают униженные поклоны артистов. Это они являются в театре страшным злом, угнетателями и разрушителями искусства. У меня нет достаточно слов, чтобы излить всю злобу и ненависть на очень распространённые в театре типы конторских деятелей – наглых эксплуататоров труда артистов.
. С незапамятных времён контора, пользуясь особенностями нашей природы, угнетает артистов.
. Вечно отвлечённые в область воображения и творческой мечты, переутомлённые, с утра до вечера живущие обострёнными нервами на репетиции, спектакле, во время домашней подготовительной работы, впечатлительные, неуравновешенные, легковозбуждающиеся, быстро падающие духом, артисты нередко беспомощны в своей частной и внехудожественной жизни. Они точно созданы для эксплуатации тем более что , отдавая всё на сцене, не имеют сил на отстаивание своих человеческих прав.
. Как редки среди театральных администраторов и конторских деятелей люди правильно понимающие свою роль в театре. Контора и её служащие должны быть первыми друзьями искусства и помощниками его жрецов – артистов. Какая чудесная роль. Каждый из самых мелких служащих может и должен в той или другой степени приобщиться к общему творческому делу в театре, способствовать его развитию, стараться понять его главные задачи, решать их вместе с другими. Как важно знать, искать и находить материал, необходимый для постановки, декораций, костюмов, эффектов, трюков. Как важен порядок и весь уклад жизни на сцене, в уборных артистов, в зрительном зале, в мастерских театров. Надо, чтобы зритель, актёр и каждый имеющий отношение к театру входил в него с особым чувством благоговения. Надо, чтобы зритель, отворяя двери театра, проникался соответствующим настроением, которое помогает, а не мешает восприятию впечатления. Какое огромное значение для спектакля имеет настроение за кулисами и в зрительном зале. А литургическое настроение за кулисами. Какое огромное значение оно имеет для артиста.

Станіславськи The Best!!!! bb2 bb2 bb2 newrus mamba mamba mamba


У мене немає ворогів, це я є у них.
Злість отруює з середини, а добро очищає.
 
corgДата: Понеділок, 05.10.2009, 21:19 | Повідомлення # 28
Група: Користувачі
Повідомлень: 183
Репутація: 0
Статус: Offline
Браво!!!
Бачу, недаремно я трудився. Дякую!!!

friends friends friends friends friends friends
Мій досвід теж каже, що хороші директори й адміністратори театральної справи ще більша рідкість, ніж художники й режисери. То тоталітарний пережитое - директори були введені, як наглядачі за арттовариством театру для нагляду за "благонадійністю". "Как бы чего не вышло..." Зараз воно відбувається точнісінько так, як і при дідусеві Сталінові. Не розстрілюють хіба тільки, але моральні катування продовжуються, тою чи іншою мірою...
Що зробиш. Проте, в історії лишається не театр директора такого-то, а театр Мейєрхольда, театр Табакова, театр Грушецького, театр Брижаня, театр Чикірової, театр Данька і т.д.
Мені здається, що їх то дуже принижує, тому й хочуть показати, що вони таке собі ЦАБЕ. Ми звикли, й попри це щось таки робимо... З Божою поміччю.

rtfm rtfm rtfm rtfm rtfm rtfm
 
коза-дерезаДата: Понеділок, 05.10.2009, 21:26 | Повідомлення # 29
Група: Користувачі
Повідомлень: 146
Репутація: 3
Статус: Offline
Дочитаю на лікарняному, ще щось докину розумного! smile smile

У мене немає ворогів, це я є у них.
Злість отруює з середини, а добро очищає.
 
corgДата: Вівторок, 06.10.2009, 16:36 | Повідомлення # 30
Група: Користувачі
Повідомлень: 183
Репутація: 0
Статус: Offline
Інколи мені здається, що мистецтвом треба займатися

лише жартома. Театр — маленька й кумедна установа,

яка існує для невеликої частки населення.

Але стільки в нас пристрастей та багатозначності!

Насправді ж це лише театр.

Анатолій ЕФРОС

 
Форум » Поговоримо » Проблеми театру » Актор - це рушійна сила театру, чи робочий персонал????
  • Сторінка 2 з 3
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • »
Пошук: