Головна » Файли » Практика |
У категорії матеріалів: 63 Показано матеріалів: 31-40 |
Сторінки: « 1 2 3 4 5 6 7 » |
Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам
Ростислав КОЛОМІЄЦЬ, член-кореспондент Академії мистецтв України, «День» 27.01.2010 За дев’ять десятиліть поступово змінювалось обличчя головної сцени нашої країни. Мистецтво — широке поле непередбачуваності, але в театрі все вирішує особистість його керманича. Як і куди поведе він трупу? Якими будуть особливості руху? Рух — за вітром чи просування — всупереч? Творчий пошук — векторний чи на всі боки? «Театр і час», «митець і влада», «душа і сцена» — ці питання не втрачають актуальності з огляду на 90-літній рух франківців в українському театральному річищі. |
Відродимо забутий жанр, або Дещо про перший конкурс радіоп’єс на Українському радіо Записала Світлана КОРОНЕНКО — Радіодрама — одна з найтрагічніших сторінок в історії Українського радіо. Цей доволі складний радійний жанр, який був просто приречений мати успіх, у 30-ті роки почав активно розвиватися у всьому світі. Тоді ж радіоп’єси почали з’являтися і в ефірному просторі колишнього Радянського Союзу. Здебільшого спочатку це були радіоадаптації творів, написаних для театру чи друку. Але, наприклад, одна з перших українських оригінальних радіоп’єс прозвучала в ефірі харківської радіостанції РВ-4 21 лютого 1933 року. Вона мала назву «Понад усе», а її автором і режисером був О. Димінський. Це прізвище нині, на жаль, невідоме навіть багатьом фахівцям, хоча, напевне, цей чоловік міг ще багато зробити для української радіодраматургії. |
В. Луков Луїджі ПІРАНДЕЛЛО (1867 - 1936) ПІРАНДЕЛЛО, Луїджі (Pirandello, Luigi - 28.06.1867, Джірдженті (Агрідженто) - 10.12.1936, Рим) - італійський письменник, лауреат Нобелівської премії 1934 р. |
Дети в театре Борис Покровский, Художественный руководитель Московского камерного музыкального театра Борис Александрович Покровский в беседе с нашим корреспондентом делится мыслями об опыте общения его театра с детьми. |
Синъити Мурата ЯПОНСКИЙ ТЕАТР КАК ТАКОВОЙ: Рассматривая сущность японского традиционного театра, мы не намерены употреблять слово "экзотичность", поскольку за ним можно упустить возможность лучше понять театр в качестве всеобщего, всечеловеческого искусства. |
Александр Трофимов: "Ролью я это назвать не могу. Это стало образом жизни моей". С актером Театра на Таганке Александром Трофимовым |
Зрозуміло, що ми не ставимо перед собою задачу відтворити історію авторського права взагалі. історія авторського права цікава, вона відображає еволюцію суспільства в розумінні значення автора — творця для свого розвитку. Ця історія містить яскраві творчі здобутки і трагічні сторінки долі авторів, яких сучасники не зрозуміли, не оцінили. Історія авторського права потребує вивчення, дослідження і фундаментальних публікацій. |
ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ МІНІМАЛЬНИХ СТАВОК ВИНАГОРОДИ (РОЯЛТІ) ЗА ВИКОРИСТАННЯ ОБ'ЄКТІВ АВТОРСЬКОГО ПРАВА І СУМІЖНИХ ПРАВ Постанова Кабінету Міністрів України |
ЗАКОН УКРАЇНИ Про авторське право і суміжні права |
Согласно Закону Украины "Об авторском праве и смежных правах" сценические произведения отнесены к объектам смежных прав. |