Головна » Файли » Історія |
У категорії матеріалів: 71 Показано матеріалів: 11-20 |
Сторінки: « 1 2 3 4 ... 7 8 » |
Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам
Лариса Іванівна Горенко© кандидат мистецтвознавства, старший науковий співробітник, професор Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв ЦЕНТРИ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ В ТЕАТРАХ РОСІЙСЬКИХ МАГНАТІВ У статті висвітлені концентри української культури в театральних колективах відомих Ключові слова: концентри української культури, українські виконавці, російські магнати, іс- In the article reflection of the соncentre at the Ukrainian culturality into the cast of the theatrical Keywords: cоncentre at the Ukrainian culturality, Ukrainian performer, Russian landowner, historycal |
Проценко Євгенія Олександрівна Донецький національний університет (Історія) Театральне життя Сталіно в умовах нацистської окупації. |
АКАДЕМІЯ МИСТЕЦТВ УКРАЇНИ ІНСТИТУТ ПРОБЛЕМ СУЧАСНОГО МИСТЕЦТВА НАРИСИ З ІСТОРІЇ Київ «Інтертехнологія» 2006 УДК 792.02+792.071 Нариси з історії театрального мистецтва України ХХ століття / Інститут проблем сучасного мистецтва Академії мистецтв України; Редкол.: В. Сидоренко (голова) та ін. — Київ: Інтертехнологія, 2006. — 1054с.: іл. Редакційна колегія |
Новиков, А. Гоголівські традиції у творчості драматургів театру корифеїв / А. Новиков // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах. - 2009. - № 4. - С. 51-55. На початку 80-х років ХІХ ст., коли лещата Російської імперії ослабли і на теренах Східної України нарешті з’явилася перша національна професійна трупа (славнозвісний театр корифеїв), перед подвижниками молодого українського театру постала нагальна потреба поповнити й оновити репертуар, який у той час і кількісно, і якісно був надто бідним. Кілька творів Котляревського, Квітки-Основ’яненка, Шевченка, Кропивницького, Старицького – ось в основному й усе, що було цінного в його арсеналі. |
Вадим Пащенко Еллінський театр і його уславлені трагічні поети (1981) © В.І.Пащенко, 1981 Джерело: Давньогрецька трагедія. К.: Дніпро, 1981. 232 с. [Вершини світового письменства. Том 37]. С.: 5-24. OCR & Spellcheck: Aerius (ae-lib.org.ua) 2003 |
Мандрівний період діяльності театру ім. Марії Заньковецької: Хронологія творчого виживання Ганна ВЕСЕЛОВСЬКА Академія мистецтв України, Інститут проблем сучасного мистецтва У статті досліджується маловивчений період діяльності театру ім. |
Дмитро Буравченко "КУЛЬТУРНЕ ЖИТТЯ ЗА ДИРЕКТОРІЇ УНР: ЗДОБУТКИ ТА ВТРАТИ" За Гетьманату українське театральне мистецтво досягло досить високого щаблю розвитку. На час приходу Директорії до влади в Києві функціонували чотири професійні театри українського спрямування: Другий міський театр (керівник - Микола Садовський), Державний народний театр (керівник - Панас Саксаганський), Державний драматичний театр (керівник - Борис Кржевецький) та "Молодий театр" (організатор - Лесь Курбас). Про розвиненість театральної справи може свідчити той факт, що урочистий вступ Директорії до Києва 15 грудня 1918 р. був ознаменований рядом вистав у київських театрах. |
Іван Карпенко-Карий (І.К. Тобілевич) у фотографіях Видатний драматург, актор, режисер, один із основоположників українського професіонального театру, Іван Карпович Тобілевич (псевдонім - І. Карпенко-Карий, 1845-1907) належить до тих славних діячів вітчизняної культури, якими пишається наш народ. Продовжуючи традиції Т. Шевченка, він відіграв велику роль у боротьбі за реалізм, народність, ідейність української літератури й театрального мистецтва. |
Валько КРАВЧЕНКО АБЕТКА ДЛЯ "СТАРШОГО БРАТА" ХТО СТВОРИВ ТЕАТР В РОСIЇ У XV-XVI ст.ст., коли в Європі розвивались драматургія й театр, в Московщині нічого подібного не було. Тому в значній мірі спричинився авторитарний тиск російської православної церкви, яка забороняла всілякі "бісівські ігрища". Церкву підтримувала державна влада. |
Р. Я. Пилипчук Зародки театру: ігри та обряди, скоморохи, літургійне дійство Під кутом зору створення специфічної ігрової моделі світу розглядаються сучасним театрознавством елементи театрального мистецтва в українській різдвяно-новорічній, весняній, весільній та похоронній обрядовості минулих століть, ясна річ, лише тією мірою, якою вони дійшли до XIX — XX ст., а отже, якою вони зафіксовані новочасною наукою |